Ben o şekilde doğum yaptım. Ama açıklık 5 cm olana kadar o iğne vurulmuyor. Bünyeye göre değişir, benim 5 cm olana kadar epey uzun sürmüştü. Çok yorulmuştum. Sonrasında epidural iğnesi vuruldu. Yok böyle rahatlık 🙂 100 olan sancıyı 30 şiddetinde hissedersin demişti. Dediği gibi de oldu. Amma düşünülmeyen bir durum gerçekleşti ve benim sancılarım bir süre sonra kesildi. Suni sancı verdiler, epey zor bir doğum gerçekleştirdim. Epiduralin bana faydası çok yoğun sancıların ardından bir nefes aldırması, rahatlatması ve doğum anının iğnenin etkisiyle acısız olması oldu. O iğne vücuda yerleştiriliyor ve ara ara oradan ilaç yolluyorlar o da rahatlatıyor. Gene olsa gene tercih ederim sanırım çünkü çevremde böyle doğum yapan herkesin doğumu çok rahat geçiyor benim durumum nadir karşılaşılan bir durum diye düşünüyorum.