
2 Gündür testim pozitifti bugun silikleşti çatladı galiba. Merak ettiğim bir konu var, ben dün yaptığım testi 16:00 da yaptım pozitifdi. Bugun silik olmuş ne zaman çatladı bilmiyorum dün akşam. 6 7 de çatladıysa bu akşam o saatler de yumurta ölüyor mu? 24 saat süresi var ya. Ne zaman çatladı bilmiyorum eşim 8 gibi gelecek. 6 7 gibi 24 saat dolarsa tedirginim o saatte çatladıysa. Diyeceksiniz dün falan ilişki olmadı mı tutar zaten. mfk uyguluyoruz en son ilişki pazartesi oldu. Üç gün oldu son ilişki üzerinden. çok da silik değil yeni çatlamış olabilir mi? Ne zaman çatladığını nası bileceğim ya. Rengi çok da silik değil yeni çatlamış olma ihtimali var mı?