Arkadaşlar merhaba, 18+3 haftalık hamileyim ben bugün sağlık ocağına gittim fakat kalp atışını duyamadık bebeğimin hemşire küçük olduğu için duyamıyor olabiliyoruz bu haftalarda dedi. Siz ne zaman duydunuz sağlık ocağında acaba? Tedirgin olmalımıyım bilmiyorum.