Merhaba kızlar ben geçen gün evde test yaptım çift çizgi vardı sonra kan verdiğimde 47.80 çıktı ondan sonra yine verdim değerim 36 ya düşmüştü bugün yine kan verdim 289 a çıkmış doktorum önce kimyasal dedi sonra yanlışlık olabilir dedi eger kimyasal olsaydı adet olmam gerekirdi demi kızlar böyle olupta sağlıklı hamilelik geçiren var mı