mercimegin_annesiii Fatmapekesen hayırlısı inş kuzum rabbim gönlündekini versin ben 20. Haftayı bekliyorum
Yooookkk1 Fatmapekesen aynen bide benim hamileligim cok zor gecıyor bulantı cekıyorum doguma kadar kız olsaydı bıdaha dogum yapmazdım 😁🙂bir erkek bi kız olurdu ama genede erkek oldugunada sevındım ıkı erkek kardes beraber oynaralr
2kizanasi Nuur_cann Bugün kontrolüm var bakalım bişey diyecek mi doktor geçen hafta gittim bişey demedi 😑
Zeyzen duruyildizz Benim de 2 Aralık ama henüz doktor randevum gelmediği için cinsiyetini öğrenemedik😃
umayben Cano26 😂😂 ay haftalarımız aynı ultrasonu varsa bakabilir miyim erkek ultrasonu nasıl oluyormuş 😍😍
Betusgani Susuz 22 Kasım son adet tarihim, daha belli olmadı özele gidiliyorum Mart 12 de kontrolümüz var o zaman belli olacak Allah’ın izniyle 😍
Cano26 umayben https://imgyukle.com/i/E5Dk3n https://imgyukle.com/i/E5DPch Burda 12 haftalık 16. Haftada gideceğim tekrar 🧿
umayben Cano26 maşallah kuzuya Allahım sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻 yalnız çok benziyor ultrasonlarımız oğlanlar geliyor galiba da seninkini görünce bizimkinin burnu benim Karadeniz tarafına çekmiş onu fark ettim 😂😂
Arzukeskin Susuz Kasım’da kaldım bu hafta öğrendik doktor%90 erkek ama önümüzdeki ay yinede bakalım bağdaş kurdu dedi bencede erkek
Cano26 umayben inşallah hepimiz sağlıkla alalım kucağımıza ❤️ Bakalım oğlanmı kızmı 2 hafta sonra netleşecek 🤷♀️ Buruna gelince bnmkinin baya baya kocaman bi burnu var 😂😂