Fatmapekesen mercimegin_annesiii benimde 10 Kasım son adet önce erkek gibi dedi sonra kız gibi ama kesin değil dedi bakalım inşallah bi oğlum olur🙏🤰
Tugceozersen didnr_ benimde 15 kasım sat tarihi 13.haftada çıkıntı var dedi bidahaki kontrolü bekliyorum net cinsiyetini öğrenmek için
Minigimmmmmm Benimde 16 Kasım ama doktor bı hafta kıza benzetti şuanda erkeğe benzetiyo karışık yani🤭
Denizz1127 Benimde 15 kasım Bizde 14+3 üz ama hala bi türlü kendini göstermiyormuş ya bağdaş kurmuş oluyor gittiğimde yada yüzüdönük oluyor 😂merakla bekliyoruz ama tık yok hala inatçı galiba bizim bebiş
Yooookkk1 Susuz 😢 Doktorum 14 subatta kız bebek %80 demişti bugun gittim %90 Erkek dediiii ben sokkkk 1 tane oglum var kız dıye sevınmıstık tabi cınsıyet onemı yok saglıklı olsunda 🤲
Zeyzen duruyildizz Benim de 2 Aralık ama henüz doktor randevum gelmediği için cinsiyetini öğrenemedik😃
mercimegin_annesiii Fatmapekesen hayırlısı inş kuzum rabbim gönlündekini versin ben 20. Haftayı bekliyorum
Yooookkk1 Fatmapekesen aynen bide benim hamileligim cok zor gecıyor bulantı cekıyorum doguma kadar kız olsaydı bıdaha dogum yapmazdım 😁🙂bir erkek bi kız olurdu ama genede erkek oldugunada sevındım ıkı erkek kardes beraber oynaralr
MerveAknc Benimde 25 Ekim son adet tarihim ama hangi Kasım ayında ne zaman hamile kaldım bilmiyorum 17+4 günlük cinsiyet belli değil daha inşallah bu gün kesinleşir
BeyzaF Susuz 12.haftada kıza benziyo ama %100 demiyorum 14.haftadan önce dedi doktorum 16.hafta da %100 kız dedi