Irem2veysel Ayliz_123 ben 4.5 aylık hamileyken taşındım hemde başka memlekete çok zordu benim için üstelik 5 yaşında oğlumda var zordu ama eşim sağ olsun çok yardımcı oldu
Ayliz_123 Irem2veysel Zor iş valla Allah taşınanlara kiracılara yardımcı olsun Bi okadar da masrafı olur