Ayliz_123 kız hiç birşey olmaz biz bildiğin arkadaşımın evini taşıdık 8,5 aylık hamileydim herşeye kosturduk birşey olmadı şimdide biz tayine gidiyoruz yine hamileyim mecbur tasicam evimi Allah’ın izniyle birşey olmaz sonuçta vücudunu insan taniyor baktın ağrın uyor akintin var vs dinlenirsin😂