busetekerr öncelikle başın sağ olsun Rabbım cennetinde kavuştursun inşallah bizleri 🤲 bende 2 bebeğimi kaybettim ilki 7 haftalıktı 2 yıl önce de ilk oğlumu doğuma 2 hafta kala kaybettim 38 haftalıkken karnımda kalbi durdu ve maalesef herhangi bir sebebi bulunamadı ben sezaryen oldum sezaryenden 7 ay sonra tekrardan hamile kaldım cok sükür bir oğlum oldu 8 bucuk ay önce doğum yaptım darısı sana olsun inşallah canım sabret dua et Hersey Allah’tan Hersey imtihan 🤲