busetekerr bende iki gündür tansiyon ilacı ve ecoprin kullanmaya başladım idrarda ve kanımda enfeksiyon çıktı ve protein kaçağı çıktı idrarımda detaylı ultrasonda bebeği besleyen damarımda tıkanıklık ve darlık olduğu söylendi o yüzden ecoprine kan sulandırıcıya başladım doktorum limonlu portakallı su içmemi önerdi ve tansiyonum Yüksek çıktı 14 çıktı şimdi evde tansiyon takibi yapıyorum dün akşam 13 çıktı limonlu su falan içtim tansiyonum 10 çıktı sabah yine ölçtüm yine 10 çıktı korkuyorum bişey olucak diye elimde tansiyon aletiyle geziyorum