Hamisannee ben yaptırdım canım 32de. 34e kadar yapıyoruz sonra kişiler şişmeye başlıyor demişlerdi 😅 ben stüdyo yaptırdım havalar soğuk zaten hiç dış çekim düşünmedim. Düğünümde yeterince farklı mekanda dış çekim yaptırdığım için
Dış çekim hevesim yok 😁