Ben de düşündüm bi ara. İnstagramda birini buldum ve baya güzeldi çekimleri. Fotoğrafçı en iyi 30 ile 34 arası olur dedi. Kıyafetler falan hep onlardandı. Sadece saç ve makyajı sen kendin hallediyordun. 3 kıyafet seçimi ve photoshoplu 20 fotoğraf 1000 tl demişlerdi. Ama beylikduzunde oldukları için vazgeçtim, o ne ya yok dünyanın öbür ucu 😂