Babydu kahverengi, pembe, kırmızı, pıhtılı ilk üç ay kanamanın her türlüsünü yaşadım, her kanamada kontrole gittiğimde de hiçbir seferinde yoktu, 9. Haftama kadar sürekli ama sürekli kanamam oldu en fazla 3 gün olmadığı oluyordu..rahimde kanama alanı vs de yoktu.. ilk üç ay olan kanamaların yarısında bi sorun olmuyor merak etmeyin, bebek sağlıksızsa zaten düşecek buna engel olmanın bi yolu yok ama sağlıklı bebekse ne kadar kanama olursa olsun düşmüyor öyle kolay değil yani sağlıklı bebeğin düşmesi..siz yine de tedbir olarak tuvalet yemek dışında bi şey yapmayın uzanıp dinlenin, ağır bi şey kaldırmayın..Progesteron verebilirler ama bazı doktorlar da vermiyor kanıtlanmış bi etkisi yok.. bi tek istirahat edin o çok önemli