Ebru5553 Feyz-al Bende prilam kullanıyorum gece 2 tane alıyorum yatmadan önce birde sabah 1 tane alıyorum
Mervecnplt Feyz-al 4 mg kullandım çok zorda kalınmadıkça kullanılmaması gerekiyor doktorum da artık bırakmamı söyledi. İçmediğimde 10 civarı kusmam oluyordu günde çok kötü etkileniyordu hayatım. Sizde doktorunuz öneriyorsa kullanın
1Canan Haftada başladı 16-17. Haftaya kadar devam etti. Ben sürekli ilaç ve serum takviyesi aldım. Onların bile faydası olmuyordu. Kilo verdim biraz. Sonradan kendiliğinden geçiyor. 2 hamileliğimde de aynısını yaşadım
1Canan Feyz-al prilam de ve onyzd kullandım. Bazen bunlar bile fayda etmiyordu serum tedavisi gördüm. Ama sonradan hepsi kendiliğinden geçiyor
1Canan Feyz-al yesem bile hepsi çıkıyordu. Sanıyorum 4 kg verdim ilk aylarda. Sonradan toparladım. Hatta ilk gebeliğimde o kadar kilo vermiştim ki dr hastanede yatırmıştı
Sevalzumra1234 Ilk hamileligimde mutfaga giremezdim yemek dahi yiyemezdim 2 gebeligim suan 18+4 olduk migde yanmasi disinda hicbirsey yok
[silindi] Benim ilk hamileliğim 6. haftaya girdim ve aşırı derece bulantım var hiç bir şey yiyemiyorum 1 yane çubuk kraker yiyorum onu bile kusuyorum hemen gece uykum kalmadı gece bile uykumun arasında kalkıp kusuyorum 😭
Feyz-al [silindi] çok üzüldüm canım ya çok zor bi dönem. İlaç kullansan biraz daha düzeltsin aslında. Zofer baya bı rahatlatiyor
[silindi] Feyz-al keşke önceden görseydim doktor prilam yazdı inşallah işe yarar çok kötüyüm gerçekten çok zormuş 🥺🥺