Esraazengin ArenAsilmomm benim 34 haftalıkken 2500 dü sizce az mı doktorum iyi dedi gerçi ama şimdi sizinkileri görünce bi azmış gibi geldi bana
sahfat Anneoluyorummmm doktorunuz bebeğin kilosuyla ilgili ne diyor benimde bebeğim böyle bana sezaryen adayısın dedi
Mlkbrn Zeynepeymen bebegin kilosu fazla diye bir şey dedi mi acaba doktorunuz bende 35. 4 günlüğüm bebek kilosu 3. 330 da doktorum kilosu fazla yemeni azalt dedi de
Cotanakk Marymery49 benim bebeğim de 37+4te 3050 gr dı. Yani nerdeyse sizinle aynıyız ama doktorum bana hiç geriden geliyor vs demedi haftasıyla uyumlu dedi 🤷♀️
Saliha94 Marymery49 38+5 gün bugün gıttım kontrole 3.300 dedi ve tam 38 haftalıkken gittim bir hafta öncesi 2.800 dedi 3 kilo demiştiniz dedim suan kilosu iyi bazen yanlış çıkabiliyor haftasına göre kilo iyi demişti bence endişelenmeyin
Aysekalkan Esraazengin sağlıklı olsun kilo çok önemli değil benimkiler 1.300. sonra 1.700.sonra 2kilo 3kizim var hepside çok sağlıklı büyüdüler hamdolsun takılma kiloya
SamsonsMom Esraazengin Bence iyi ben 31 haftalıkken 1800 dü, bu günlerde alacak bebişler asıl kiloyu dert etmeyelim 💓
demiralpncr Esraazengin 34+3 teyiz biz 2600 gr. Tam olması gereken aralıkta. Kilolu olması o kadar da iyi değil. Erken doğum riski yoksa ideal olan rakamlar bunlar
Duyguakts1 @Edaerdem09 maşallah ☺️ bizimkide 35. Haftasında gittigimizde 3.310 du. Doktor da buna bağlı 38. Haftamda sezeryan olmam gerektiğini söyledi size de aynı şey soylendi mi acaba merak ettim
Edaerdem09 Duyguakts1 teşekkür ederim😊benim ikinci doğumum ilk oğlum ters olduğu için sezeryandi o yüzden sezeryan olcak bu da
B-Y94 Poyrazin_annesi kuzum hayırlı olsun netleşti yani 😂 maşALLAH yavruyaa tospik bir bebiş 🥰😂 ben p. Tesi göründğm 31 haftalığım bana 1570 dedi hiçbişey drmedi sence az mı burada okuduğuma göre az geldi
Cisemkerimyigit Poyrazin_annesi sağlıkla kucağımıza almayı nasip etti inşallah. Bizim de salı günü sezeryan 🤰🧿🥰👼
Aysekalkan İlk kiizm 1.300grm doğdu ikinci 1.700 üçüncü 2kilo adım adım yükseldik bakalimmbu kaç kilo olcak🤭
Eylull17 Aysekalkan oy maşallah zaten zayıf cocuk daha çabuk toparlar derler saglikli olsun tüm bebisler de en önemlisi o
Leylasiva21 Aysekalkan icimi rahatlattin safta kesemde taş var diye hâlâ bile kusuyorum 27+3 olduk daha ben iki kilo aldim ne yesem kusuyorum korkum kiziminda gelismemesi
Nuroye Hzlkaya ne yedin me ictin masallh Bende seker var ve evladim 1 200 29 haftada cok az neler tuketeyim anlamadim az mi yiyorum