Bfduam Umut3 insan pişman oluyor kullandığına:( sonuç alınsa bari hadi diyesin. Ameliyattan sonra korunun diyor mu Dr lar? Sende kanama olmaması iyi olmuş.
mirage333 Konuya tam hakim degilim ama doktorum katil hucre tedavi uygulandı sana dedi. Sadece prograf diye bir ilaç vermisti onunla yapilmis. Transfer günü başladım ilaca, kalp atısıni duyana kadar kullanmıstım.
Emll Seva_aa ben NK paneli yaptırmadım ama her halükarda bağışıklık baskılamak için intralipit serum kullandım. Trombofili paneli yaptırmıştım heterezigot genler çıktı yani pıhtılaşma sorunum oldugu için oksapar iğne kullandım hep
Gamzedefnem Seva_aa merhaba benimde 2 düşük ve 1 kimyasalın var kan sulandiri ignede kullandım en son kimyasal da şimdi doktorum prednol verdi ve serum takılcak. Arada kaldığım tek şey prograf in etkisi daha mı fazla acaba etken maddeleri farklı çünkü