Merveklnccc canım bariz erkek gibi duruyor ama yanılma çok oluyor bu haftalarda ,benim bebeğin de 12. Haftada ultrasonunda pipi vardı ki doktorum da erkeğe benzoyor dedi ama yanılma payını da söyledi.bi kaç hafta bekledik ve kız olduğunu ogrendik benim için büyük bir sürpriz oldu .bence bekleyin 16. Haftaya kadar netleşiyor o zaman 🤗