Merveklnccc canım bence bekle biraz benimde aynı oldu herkes erkek dedi ultrason görüntüsüne meğerse kordonmus 😂 ama ben sormadım da 16. Haftayı bekledim kızımız olacak sen yine de her duruma hazırla kendini ama sağlıklı olsun da inan ki cinsiyetn hiç önemi yok bence