Şuan 37+ 3 üm , 32. Haftadan itibaren ilk nst ye girdiğimden beri kasılmalarım ve sancılarım çıkıyor, bugün sezeryan olacağım , doktorum 37 haftada ilk defa alttan muayne etti çok sancım çıkmasına rağmen hiç açılmam yok , çatım da dar ve bebekte 3.300 o yüzden sezeryan olacağım. Aslında normal doğum istiyordum ama nasıp kısmet🙏🏻 Kasık, bel , kalça ağrılarım çok sıklaştı adet sancısı gibi bir histe var bakalım.