anneyimmm42 amin hepimiz sağlıkla kucağımıza almamız nasip olur inşallah.biz 10+3 olduk.12. haftamızda(7 martta) ikili test yapıcak doktorum.kanda bakılmıyomus ikizlerde doğru sonuc cıkmıyormus oyuzden detaylı ıltrasonla bakılcak.perinatalogla devam ediyoruz bu süreci.