mucizegebelik6 Tugba-68 tek gebelik canım doktor da oyle dedi ama ikiz olanın da değeri küçük çıkabiliyormuş o belli olmuyormus
Aslaninannesi01 Tugba-68 çok şükür yaşamadım sadece haşlanmış yumurta ve tavuk yiyemedim kokuları ağır geliyordu
star3star Tugba-68 6. hafta keseyi daha doğrusu keseleri gördük(ikiz)7. hafta kalp atışlarını dinledik çok şükür
anneyimmm42 star3star maşallah canım rabbim tamamına erdirsin inşallah 🤲 bizde ikiziz yarın kontrolümüz var 12 haftalık olduk sen kaç haftalıksın
Gul___ Luckymom97 ben dayanamayıp transferin 5. Günü idrar testi yapmıştım çift çizgi görünce 2 gün sonra kan verdim 102,68 çıkmıştı değerim,4 gün sonra ikinci kanımı verdiğimde 863,9 çıkmıştı
Sevilaybali Kızlar 5.gün embriyosu benim minişiimde dayanamayıp idrar testi yapasım var ama ne zaman yapayım bilmiyorum 🌸
mucizegebelik6 Sevilaybali ben idrar testini 7. Gun yaptım ikincisi silik çıkmıştı hemde sabahın köründe yaptık 😂 eger yapicaksan ucu pembe olan erken gebelik testi al daha net çıkıyor
Sevilaybali GüZel dilekleriniz için teşekkür ediyorum ♥️Umarım Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmaz isteyen herkese bizlere de nasip etsin ♥️AMİN
Sevilaybali mucizegebelik6 transfer gününü sayarsak bugün 3.gün kaçıncı günde yapmalıyım Kİ🥰 ay çok heyecanlı
mucizegebelik6 Sevilaybali canım ben o günde dahil 7.’gun vermiştim iste Ya Günde kan verdim sonra Gun verdim sonra Gun verdim. Tüp bebekte transferin 12. Günü zaten 4 hafta 1 aylık bebek oluyor 😀 son adet tarihini yine baz alınıyor normal gebelik gibi.
Sevilaybali mucizegebelik6 benimki de dondurulmuş embriyo 5.gün Transfer gününü sayıyor muyuz test için🙈
Tugba-68 Sevilaybali cuma erken canm.pazartesi olduysan transfer çıkmaz üzülürsün ben transfer gününü saymadım 7.gün yaptım onda bile silik çıkmıştı
Sevilaybali Tugba-68 her hangi bi belirti yaşadın mı canım ben sanki hiç transfer olmamış gibiyim inanamıyorum hala bugün sağ kasığıma ara ara Ağrı girdi sadece başka bi şey yok
mrs-nobody Tugba-68 transferin 23.günü 5+6ydı kese de göründü tek tük kalp atışı da vardı. 7+4te de kalp atışı normal şekilde duyuldu. Tabii alttan muayenede.