momysss Gmzeucr bende 36+2 yim sanırım düzelmicekte ben sormucam doktora canım sıkılıyo doğurayımda geçmezse artık bakarız😥
Gmzeucr momysss doğurunca geçer merak etmeyin hormanlardan kaynaklıdır yüksek ihtimal üzülmeyin vucudumuz değişiyo sonuçta sizinde az kalmış hayırlısıyla alalım kucağımıza yavrumuzuda gerisi önemli değil 🥰
momysss Azra57 benimde öyle oldu ama topuğuma kadar gidiyo şerit halinde her iki bacagımdada şekil aynı :(
momysss Azra57 göğüslerinizde ki lekelerde kahverengi nokta nokta demi. Benimde boynumda küçük küçük et benleri çıktı ya o damı hamilelikten 🤦🏻♀️ Valla herşey geldi başımaya
Azra57 momysss hahahah benmde çyle oldu bu ne dedim bide erkek bebk sözde annneyi güzelllwştiirir derler 🤭😀 evet agnı nokta gibi kahveremgi lekeler dagınık
momysss Azra57 ayy benimde erkek bebek inşallah doğumdan sonra geçer bide hastanede hemşireler ebeler görse amann pislik içinde kadın derler en kaliteli keseleri aldım yok çıkmıyo🤣
Azra57 momysss bence onlar alışmıştır biliyodlardır hormonlardan kaynaklı oldugunu diye avutuyorum kendimi😀