momysss 37 hatalığım aslında benimde eşim fark etti temizlik yapıyodum kızdı bana bak bacaklarını ne hale getirmişssin oturup kalkmaktan kıpkırmızı olmuş dedi bi kaç gün geçti baktım alaksı yok geçmemiş annem ödem olabilceğini söylediği için doktora gttim çaresi yok biliyorum ama o kadar fazla olmasıda gözümü korkuytu çok şükür ödem değilmiş sorun yaratmaz umarım benimde elimde ayağımda ödem oluyo burnum mesela şişti büyüdü en çok p rahssız ediyo sabah uyandığımda aynaya bakmak istemiyorum normalde burnum çok küçüktür 😂