Bsrahb Kızlar dün az sancım vardı bugün arttı yalancıdır diye çok ciddiye almadım şuan 5 dk da bir kalçamdan kasıklarıma giren sancı var fakat hafif dayanılmayacak gibi değil.Hafif kanda geldi yani nişanım geldi sanırım artmasını bekleyim mi
Deletedmom_289 Bsrahb canım kac haftalıksın yalancı kasılmalar olup olmadığına dikkat et önce eger geçiyorsa gitme ama geçmiyorsa ve dayanılmayacak gibi değilse git en kötü eve geri gönderirler riske atma derim ben
Zehra9616 Bsrahb bekle cnm araliklarini iyi say uzunluklarina dikkat et dayanilmaz hale gelince kop hastahaneye 😊
Deniz2961 Bsrahb ılık bı suyla duş al biraz fazla zaman geçir acilmen varsa hızlanır hastanemiz yakınsa evde beklemnzi tvsiye ederm.hstnede sancı çekmek.daha zor Nisan gelip aylar snra.dogum.oluyr suyunuz gelseydi gidin derdim.ama.suan için birz daha durablirsnz evde bnce
Ozlm007 Bsrahb duşunu al hastaneye git canım yol hali nolur nolmaz uzun sürer günün gelmiş çünkü git doktor karar versin ne olacağına rabbim sağlıcakla kavuştursun 🥰💜
Bsrahb Deletedmom_289 39+4 1 aydır yalancı sancılar var ama bugünkiler farklı kan olunca tedirgin olduk
Bsrahb Zehra9616 kocam çok stres oldu gidelim gidelim diyip duruyor bende doğurursam bida portakal yiyemem diye oturdum portakal yiyorum 🤩
Deletedmom_289 Bsrahb aslında zamanı gelmiş gibş bence ihmal etme git bi baktır ne olur ne olmaz 🥰 belli ki bebişin gelesi var hosgelsin 🙏
Cotanakk Bsrahb bence duşa girin sıcak suya hem açılmanız varsa hızlanır hem de sancınız varsa hafifletir nişan gelince hemen doğum olacak diye bir şey yokmuş suyunuz da gelmemiş buradakiler evde sancı çekmek daha kolay diyor 😁
Bsrahb Ozgrwili geliyor sanırım doktora gittim Doğum sancılarım başlamış 1 buçuk cm açılma evin yakınsa artmasını evde bekle uzaksa yatıralım dediler.Eve geldik bekliyoruz artık 🥰
Bsrahb Cotanakk geliyor sanırım doktora gittim Doğum sancılarım başlamış 1 buçuk cm açılma evin yakınsa artmasını evde bekle uzaksa yatıralım dediler.Eve geldik bekliyoruz artık 🥰
Bsrahb mucizegebelik6 geliyor sanırım doktora gittim Doğum sancılarım başlamış 1 buçuk cm açılma evin yakınsa artmasını evde bekle uzaksa yatıralım dediler.Eve geldik bekliyoruz artık 🥰
Bsrahb Deniz2961 geliyor sanırım doktora gittim Doğum sancılarım başlamış 1 buçuk cm açılma evin yakınsa artmasını evde bekle uzaksa yatıralım dediler.Eve geldik bekliyoruz artık 🥰
Bsrahb Deletedmom_289 geliyor sanırım doktora gittim Doğum sancılarım başlamış 1 buçuk cm açılma evin yakınsa artmasını evde bekle uzaksa yatıralım dediler.Eve geldik bekliyoruz artık 🥰
Deletedmom_289 Bsrahb ayy canım benim çok sevindim bir avazda kurtulursun inşallah evde bol bol squat yap meditasyon müziği ac :) inşallah çok kolay geçer şimdiden hayırlı olsun ❤️
Cotanakk Bsrahb ay çok heyecanlı bir avazda kurtulursunuz inşallah ❤️ sancıyı tarif edebiliyor musunuz nasıl bir şey
Bsrahb Cotanakk şuan benim hissettiğim adet olursun Ya kaşıklarına giren ağrı o ama o an kalçandan doğru vuruyor kalçan haraket ettirmiyor sanki ama benimkiler çok şiddetli değil düzenliler sadece 30 saniye falan sürüyor