Elif3544 cemreee__ ben her sabah aç karnına yeşil çay içerdim günde iki fincan türk kahvesi içerdim çok şükür hiç bir şey olmadı hamile kaldım şuan 4 aylık hamileyim
mavi0803 cemreee__ canım gebelik öncesi bi zararı yok ben hergün içerdim gebeliktede doktorum bir fincan içebilirsin dedi
Ozgennnnnn Hamileyim ve Yeşilçay da içiyorum kahve de . Sadece kafein miktarını abartmamak gerekiyor onunla alakalı şeyler kendi doktorum da içebilirsin günde 2 bardak hakkım var ne içersem çay kahve Yeşilçay ıhlamur vs 🤷🏼♀️
cemreee__ Aslında bende günde birer kupa içiyorum zararlı olmadığına çok sevindim şuan rahatlatıyor beni çünkü Ozgennnnnn
Tontikannesii Cscn hamile kalmak isteyince yada hamileyken tüketilmemeli diye biliyorum civanperçemi. Normalde bende çok tüketirim ama hamileyken pek tavsiye etmiyorum şahsen
Cscn Tontikannesii hamileyken değil zaten hamile kalmak için dedi gerçekten de o ay hamile kaldım şükür, hamile kalırsan anında bırak içme demişti