Merhabalar 🙋🏻♀️ Ben kilo haricinde birşey sormak istiyorum sizlere. Tüp bebek ile ikizlere gebeyim ve 12 haftaya girdik. İlk baştan itibaren keselerden biri küçüktü. Hep İki hafta geriden geliyordu. Geçen hafta muayenede ara açıldı üç haftaya çıktı dedi doktorum ve bu iyi bir şey değil dedi. Açıkça tek devam edeceğini ima etti. Üzüldüm tabii ama Rabbim hayırlısını nasip etsin 🤲🏻 Ne bileyim kalp atışı var hala miniğimin o yüzden hala devam eder belki diye ümitle dua arasındayım. Böyle bir durum yaşayan bilen biri var mı? İkizlerde birinin geriden gelmesi sık görülen birşeymiş. Arası kaç hafta sizlerde 🥺