Brlayayse Bakalım bizde tutucak mi?😅aynı haftada olanlar var mı gelişme? Ya bnm iki gündür bel kasık ağrım hafiften var ama geçiyor 😏ne zaman gelicek bu bebekler çok zorlanıyorum artık bir de iki gündür fazla kasılıyor içim çekiliyor kasildikca sizde de öyle oluyor mu?
Bsrahb Brlayayse aynı haftamız bugün benim sancılarım arttı kalçamdan kaşıklarıma vuruyor sırf nöbette sevmediğim doktor var diye gitmiyorum dayanılmaz hale gelirsem gidicem
Ysmnbarin Brlayayse 39+5 oldum doğurabilmek için tüm hareketleri yapıyorum çayları içiyorum ama sancılarım bile hafif daha
Brlayayse Bsrahb ayy hadi hayirlsii kuzum 🥰 evet bir önceki postta gördüm seni sende 39+4 sün inşallah benimde başlar bırde ben bugün yokuş inip çıktım 4 kere bakalm bı yararı oldu mu şuan ağrı falan yok ama😅
TnE_ Mucizemannesi21 nişan gelmesi doğumun başladığı anlamına gelmiyor 😀 önemli olan düzenli sancı ve su. Nişanı gelmiş olup 10 15 gün geçirenler var 😀
Brlayayse Ysmnbarin bnde yapiyorm inan ama bnde de daha yeni iki gündr hafif ağrı var ve devam eden bir ağrı değil😐yani sıcak su,merdiven,activacing labor, hurma aquat yapiom hepsini ama hala geçen haftaya kadar da kanala girmemişti 🤷
TnE_ Mucizemannesi21 benim mesela 40+0 suan 😀 ikinci çatı muayenesini oldum 3 cm açılma var bebek baya kanalda ve baskısı da iyi bakalim cuma sabah tekrar gidicem 😀