Boyu 49-50 cm. Kilosunu ise 3200 diye söyleşi doktorum. 36+3’üm ben de. 34 haftada 2500 demişti. İki haftada nasıl o kadar aldı hiç anlayamadım. Hatta korktum da biraz şu an gelişimi 38 ile uyumlu dedi. Daha doğuma çok varsa iri olmasından ve doğuramamaktan korkuyorum. Hatta doktora da dedim hocam yanılma payı olabilir mi iki haftada nasıl o kadar almış ki diye, gerçek kilosu ise ultrasonda görünen kilosu 400 gram kadar artı eksi oynayabilir dedi.