mucizegebelik6 Narmina95 38 de 3700 falan olur canım cunku son haftalar da haftalık 350 gr bile alan var. Son hafta muzu günde iki ye tatlı fln da ye kilo aldırıyor baklavalar çikolatalar 🤣😂
Eylul2797_ Narmina95 3.126 kg bizim bebis acaba fazlamı kilosu diyorum doktor önden gidiyo diyo boyu kac acaba sizin
Suzan-mustafa55 35+1de konturole gittik 2.800 gram olmuştu işallah doğuma kadar 3500u buluruz 3 haftanız var
Narmina95 mucizegebelik6 ah ah bende şeker var İnsülin kullanıyorum ama kaçamaklarım oluyor 😅🙊Ya cokta kilolu olmasın Böyle iyi bence😅
Narmina95 Eylul2797_ benmkide önden gidiyor Ama doktor bir sıkntı yok diyor böyle şeyler normal Birde Ultrasonla ne kadar Doğru ölçe bilirlerki🤷🏻♀️O yüzden çokta takmamak lazm
mucizegebelik6 Narmina95 AA oyle mi genelde ztn gebelik şekeri olanların daha kilolu oluyo bi arkadaşım 37 de 4250 doğum yaptı
Annesininbalii Narmina95 ay bende de gebelik şekeri var son haftalarda tatlı yemeye başladım (söylemesi ayıp helva) yedikten sonra şekerim max 120 çıkıyor iyi geliyor galiba 😅 37+0 da 3170 gr dı 🥰
Eylul2797_ Narmina95 bana seker mi var falan dedi de varmı yokmu bilmiyorum dediginiz gibi ultrasonda yanlıs ölüyor olabilir normal istiyorum cokta kilo alsın istemiyorum
Narmina95 mucizegebelik6 evet şeker olduğnda kilolu oluyor bebiş Ama ben cokta kilolu istemiyorum olsun Sağlıklı olsun yeterki☺️🤲🏻
Sultanuhrahavinim Popcorn benim bebegimde zayifti canm A101 den dimes havuç şeftali elma nektari içecek aldım cidden o bebegime çok kilo aldırdı
Narmina95 Popcorn şekerin yoksa cnm tatlı ye Oda kilo aldırıyor Meyve suyu iç kendin al sık iç sonra yumurta her sabah kahvaltıda ye yemek Yedikten sonra uzan .