Annelikooneko Kizlar doğuma son 69 gosteriyo uygulama ama ikinci sezaryen olacağım için doktor 1hafta 10gun önden alırız dedi . O zaman son 60diyorum 😋 şuan 30+1iz . Sizler nasılsınız heycan var mı ? Nasıl gidiyor hamilelik ?
Annelikooneko __Cansu__ soda kurtarıcımız oluyor . Biraz dişleri sikacaz aynı durum bende de var . Canları saolsun ♥️
Annelikooneko Semra12344 ben de Mart’ta baslayayim diyorum . Fiyatlar çok uçuk artık alıp koymak lazım 😂
Kubrailkan Bizimde son 66 diyor ama bakalım Nisan annesi mi Mayıs annesi mi olucaz😍🤭 doğum şeklim belli değil henüz🥰
Annelikooneko Kubrailkan sana içimden bi ses Nisan annesi olcak dedi ama hayırlısı 😂 sağlıkla gelsin ♥️
anne_2 Annelikooneko biz bugün tam 32 haftalık olduk çok şükür 🥰 bugün kontrolümüz vardı kızımın yüzünü gördüm ♥️🥰 bebeğim gayet iyi ama benim tansiyonum çok yüksek çıktır15 e 11 doktorum çok tedirgin oldu 3gün takip olacak 🤷🏼♀️ onun dışında şükürler olsun bi sıkıntımız yok. Sadece isimde çok kararsız kaldık 😬 10 tane isim seçmiştik çok şükür 2isim arasındayız şu an 🙈 Hüma ve Mihra arasında karar veremiyoruz.
Annelikooneko anne_2 insAllah bi siknti çıkmaz canım . Sağlıkla gelsin ♥️ isim konusuna gelince de iki isimde çok hoşmuş . Ama mihra ismi az duyulmuş gibi . Hüma çok duydum . Adıyla gelsin 🥰