Dilarabozdemir Filiz123 Var gibi görünüyor ama en sağlıklı sonucu kan testinde alırsınız. Acilde verirseniz 2-3 saate çıkar Tebrikler sonucu merakla bekliyoruz
Filiz123 ozgnr-Al yaaa halen inanamıyorum test anında belli oldu ama adet günüme 5 gün var yanlış olma ihtimali var mı
Nurnidalk Filiz123 yaaa çok sevindimmmmmm umarım benimde öyledir yaaa kendim hamileyim kadar sevindim inanamazsınnnn ❤️❤️❤️
Suzann_57 Filiz123 benimde reglim geçmemişti yaptığımda biraz silikti ve şuanda 17+3 haftalığız 🥰 hayırlı olsun kan testini de mutlaka yaptır hemen
Filiz123 neslitzl yaaaa halen inanamıyorum bir tanede erken gebelik testi aldım onuda yarın sabah yapmayı düşünüyorum
Filiz123 neslitzl canım benim kasıklarım ağrıyor belim omzum ağrıyordu hep kendimi yorgun hissediyorum son 4-5 gündür ve karnım şişkindi
Umutunannesi92 Hayali dâhi bir çizgi olsa hamilesin demektir kiii burda çok belirgin çıkmış 🎊🎊 hayırlı uğurlu olsun canım benim bebiş geliyor 🥳🥳
Filiz123 Umutunannesi92 ayyy çok teşekkür ederim inşallah doğru gösteriyor korkuyorum yanlış göstermesinden umarım bebek vardır
neslitzl Filiz123 evet bnm arkadasimin bide cok zor bakarak görebileceğiniz kadar cizgisi cikmisti dun kan verdi hamile cikti ☺️☺️☺️
Habus Filiz123 hayırlı olsun öyle görünüyor ama en sağlıklısı kan vermeniz bence kanda çıkarsa da 2 günde bir kan testini tekrarlayın 2 katı artış varsa sağlıklıdır 🙏❤️