Canım ben doktoruma sorarak 34.haftada 3 tane ile başladım 35 de 5 tane yiyordum pazar günü 7 tane yemeye basliycam 38 e kadar dogmazsa 10 ar 10 ar yerim sanırım içinde oksitosin hormonu varmış hurmanın o da doğumu kolaylaştıran bir hormon ama tek başına yetmez tabi egzersiz tarzı şeyler de yapmak gerekiyor ben her gün Activating Labor egzersizini yapıyorum ☺️