Rukiye_korkmaz ben de bugün sipariş verdim, 33.haftadayım. Şöyle 36’yı falan geçince yemeye başlarım diye düşünüyorum. Ama yürüyüş, squat gibi şeyler etkili olabilir. Ben sadece yürüyüş yapıyorum şimdilik, squat/yoga/pilates tarzı sporları hiç sevmemişimdir, şu an da yapması aşırı zor geliyor.
Bir de geçen Görkem Karman’da gördüm, Erhan Karaalp diye bir doktorun Madalyon diye bir kitabı var hamilelikle ve doğumla ilgili. Orada normal doğumda yardımcı olabilecek bir masaj anlatıyormuş. Görkem Karman benim doktorumdu zaten, ben de o masajı yaptım ve iki doğum da kesisiz oldu dedi. Merak edip direkt sipariş verdim. Ona da bakmak isterseniz 25 lira trendyolda.