MirayveAnnesi22 Çok merak ediyorum cilt güzelleşince erkek lekelenince kız vs doğru olanlar var mı anneler 🙈🥰🥰
gokboru122 MirayveAnnesi22 hiç alakası olduğunu düşünmüyorum yüzük testi Çin takvimi makas bıçak muhabbeti eşki ve acı yemek hepsi bende kızı işaret etti ama oğlum olacak ayrıca suratım sivilce doldu 😓 daha da inanmam bu şeylere 😂😂
Ayse_35 MirayveAnnesi22 hepsi hurafe bence hiçbiri doğru değil. %50kız, %50erkek olma ihtimali tek gerçek bu😂😁👍 çin takvimi tutmadı, yeme içme, bulantı, bunlarda boş çıktı. Ben daha inanıyorum artık 😂
gokboru122 MirayveAnnesi22 hayırlısıysa olsun Allah burada tüm evladını bekleyen annelere evlatlarına sağlıkla kavuşmayı nasip etsin kızı erkeği hiç önemli değil yeterki sağlıklı olsunlar
cigdem4154 MirayveAnnesi22 yok yok değil hatta benim karnım sivri çıktı biraz erkek dendi herkes bana erkek dedi diye biz hep erkek ismi düşündük karar verdik bi öğrendikk kiii kızıımııız olacak o yzden herşeye inanmayın derim 😊
Sumiire MirayveAnnesi22 benim kızım olcak nazar olmıyım🧿 😁 ama kendimi gün geçtikçe daha çok beğeniyorum beyaz tenliyim solgun yüzüm var aynaya bakıyorum sanki can gelmiş suratıma
MirayveAnnesi22 Sumiire bende erkek hissediyorum ama benim yüzümde daha iyi görünüyor gün geçtikçe 🤣🥰🤪
Tupbebekile Villanelle ya maşallah kac haftalik ogrendin acaba bende ikizim iki kız istiyorum tabi herseyden once sağlıklı bir evlat istiyorum