Zln2152 Yseliminannesi darısı başıma inşallah 12+3 haftalığım cinsiyetini çok merak ediyorum erkek istiyoruz da bakalım 🥰👼🏻
Mysaa Zln2152 valla kız diye düşünüyordum ama erkek senesi forumda nerdeyse herkes erkek bende dahil 😂 planlarım tutmadı 😂😂😂
Zln2152 Mysaa ahaha bende erkek duydum da sanırım erkek kız eşit düZeyde bende erkek bebek çok istiyorum da bakalım 😂👼🏻
Mysaa Zln2152 ben her ikisinide tatmak istiyordum da nasip 2 oğlum olucak güzel kaynana olurum bende forumlarda dedikodum döner ahahah😂😂 insallah gönlunuze göre versin rabbim
Yseliminannesi Zln2152 benim iknci gebeliğim kız istedim ama nasip böyle imiş hayırlısı olsun hepimiz için Rabbim gönlünüzdekini hayırlı kılsın inşallah ☺️☺️😘💐
Zln2152 Mysaa ahahah görüyorum seni. Fena kaynana olursun o potansiyeli görebiliyorum 😂 benimde ilk gebeliğim gııı erkek olmasını çok istiyorum inşallah erkek olur 🙃👼🏻🥰
Mysaa Zln2152 insallah canım akıllı başlı tatlı saglıklı bi oğlun olur insallah annelere bağlı oluyolar erkek cocukta başka ya 😊😊 sorma biraz bilmişlik var ama kötü olmam ya heralde aile apartmanı düşünüyorum hep nasip hahah 😂😂
tuqbay Halam hep şey derdi ayın başından hamile kalırsan erkek sonundan hamile kalırsan kız 😄 neye dayanarak diyordu bilmiyorum ama akrabalarımda hatta bende bile tuttu 😇😀
Zln2152 tuqbay sende hangisi tuttu kız mı erkek mi 🥰 benimde yanlış olmasam ya kasımın sonunda gebe kaldım yada aralığın ortası 😂😂
Zln2152 Mysaa amiiinnn inşallah güzelim dularınn kabul olur inşallah 🙏😘 gııı Allah seni birde aile apartmanı düşünüyor o zaman o gelinlere rahat yok ahahah 😂😂