Herkese iyi akşamlar. Bugün rahim filmi çektirdim, anestezili. Sürecimi anlatayım başlık altında konunun devamı ve sonu olsun:) hastaneye gece 12den sonra bir şey yiyip içmeden gittim. Kan alındı ve sonuçlara ve dr un boşluğuna göre alındım. Bildiğiniz ameliyathaneye alındım beni çok ürküttü😅 üzerimde hiçbir şey olmadan sadece önlükle saç bonesiyle. Buruna solunum cihazı gögüslere kalp dinleme aleti parmağa nabız aleti her şey ameliyat gibi😅 iyi uykular dediler ve küt gittim:) girmem ve çıkmam yaklaşık 30 dk-40dk sürdü. Bana işlemi kendi kadın doğum dr um yaptı. Odaya çıktım ve damaryolundan antibiyotik ve agrı kesici verildi. 1 saat sonra çıkış yaptım. Ne sancı ne acı hissettim. Yaklaşık 2 saat sonra kasıklarımda agrılar başladı. Adet agrısı gibi daha doğrusu yumurtlamada kasıklar şiş patlayacak gibi olur ya onun hissi gibi. Agrı oldukça agrı kesici alıyorum yoğun olmuyor, 10günlük antibiyotiğim var. Çıkınca ped takmıştım biraz kanamam var. 1 hafta ilişki yasagı var ardından korunmayın dedi dr um. Bu arada rahim filmim tamamen temiz çıktı, tüpler açık sıkıntı yok dedi. Bundan sonra hayırlısı..