Vogel canim bende yaptırdım, yanina sen ne olur ne olmaz ped al hafif kanama oluyo, anestezi de zaten seni onlar uyandircaklar, normal uykudan uyanir gibi hani cok derin uyursun da uyandiginda gozlerim yine kapanir ya ayni oyle oluyo bende odaya gidene kadar bi sersemlik vardi. Zaten kendine tamamen gelene kadar odada yatip dinlenebiliyosun bide islem sonrasinda bir gun kadar regli sancisi gibi sanci oluyo ama 5 10 dk suruyo gidiyo iste yarim saat sonra yine sanci oluyo 5 10 dk oyle oyle gudiyo. Insallah bi sorunun cikmaz canim rabbim hayirlsini versin insallah.🙏🙏