1lalis_ devlette değil özelde oldum canım tamamen bayılttılar.
Kanama adet kanaması gibi değil de ara ara gelen kanamam olmuştu.
Kürtajdan sonra hafif bir kasık ağrısı olmuştu, sonrasında ağrılarım çok arttı muayneye gittiğimde kist oluştuğunu öğrendim. Bazı insanlarda doğumdan sonra yada böyle operasyonlardan sonra kist oluşabiliyormuş. stresle de alakalı ben çok yıpranmıştım.
Kürtajdan yarım saat önce bana serum takılmıştı o serumdan sonra tamamen duygusuz bi insan gibiydim sanki sanırım içine sakinleştirici koymuş olabililer diye düşündüm çünkü ben iğneden bile korkan bir insanken bu kadar korkusuz olmam garipti. Yada Rabbim gayretini kuvvetini veriyor diye düşünüyorum.
3 hafta sonra adet oldum. Ve ilk adetim inanılmaaaaz ağrılı geçti dedim ki doğum sancısı böyledir herhalde
Çok geçmiş olsun çoook zor gerçekten yazarken yaşadım tekrardan o anlarımı gözyaşlarımı durduramadım. Cennette meleğim var elbet bir gün kavuşacağız. Onlar bizim sefaatçimiz, ilk göz ağrımdı çok bambaşkaydı benim için ama Rabbim sınıyor hiç isyan etmedim verende o alanda o. Ondan geldik ona gidicez. Vardır Rabbimin bir bildiği, hakkımızda hayırlısı olsun inşallah🌸 inşallah bu süreci çok etkilenmeden atlatırsın♥️