1lalis_ Kızlar devlette kürtajda tamamen bayıltıyorlar mi? Kürtajdan sonra kanama adet gibi miydi ? Ağrı oluyor mu? Adetler düzeni nasıl oluyor? Veee en önemlisi korkunç birsey mi hissediyor musunuz? Kanama var, sağlıksız gebelik durumum var. Soruları cevaplarsanız sevindim sağolun🌸
Esraliiii 1lalis_ devlette de artık uyuşturuluyir ,regl gibi değilde koyu renk bir kanama oluyor,benim düzenli reglm etkilemedi,anlamıyorsunuz bana narkoz verildi sonra birileri beni uyandırmaya çalışıyordu sadece çok basım agridi tüm gün boyunca
elf_06 1lalis_ Ben özelde oldum hiçbir şey hissetmedim uyuttular sonrasında da az bi ağrı oldu ama ağrı kesici ve antibiyotik veriyolar 2-3 gün yoğun kanama oldu sonra lekelenme şeklinde oldu bir ay sonra da normal adet oldum
gamzosgamzos 1lalis_ öncelikle geçmiş olsun inşaAllah durumunuz düzelir benim ilk bebeğimin kalbi durmuştu devlette değil özelde olmuştu genel anestezi ile uyandığımda büyük ağrım sızım yoktu 2 gün falan adet kanaması gibi oldu 4 5 gunde leke geldi 25.gün adet oldum ve adetlerim duzenli devam etti
incitanem16 Rabbim kimseye yaşatmasın 😓 kürtaj olurken hiçbirşey hissetmiyorsunuz belki ama psikolojik olarak çok zor. Özelde oldum Narkoz verip uyutuyorlar yatakta yatıyordum uyandığımda sonrasında lekelenme gibi bir iki gün kanamam oldu. Hiç ağrım yoktu
Bernako 1lalis_ Özeller de sedasyon veriyorlar hafif uyku hali gibi oluyor. Ve doğumhanede oluyor işlem. O çatal falan tek ürkütücü yanı o 😪
Nurcanben 1lalis_ bende aşırı korkuyordum ama korkulcak hiçbir şey yok o yüzden sende kendini korkutma