Sinemmmasya Kızlar ikili tarama testini devlet hastanesinde yaptırıp özel hastane de sonucu öğrenen var mı? Özeldeki doktor görebiliyor mu sonuçları
MihrimahVeAnnesiii Sinemmmasya Hayır göremez . İkili testler raporlanır doktor rapora göre yorum yapar. Raporu ise sadece yaptırdığımız hastaneden alabiliyoruz
Esraliiii Sinemmmasya evet ben devlette yaptırıp sonucu ozledekibdr a gösterdim zaten kendi dedi burda pahalı olur devlette yap getir diye
Ozge Sinemmmasya ben kliniğe gidiyorum. Doktor anlaşmalı olduğu hastaneye yönlendirdi kan testi için. Oradakiler dışarıdan geldiğim için benim bizzat almamı söylediler. Ama doktorum hastane yönetimini tanıdığı için arayıp istemişti sonucumu.
Lulikli Sinemmmasya eğer sisteme düşmüşse görebiliyor. Ben geçen tahlil verdim sağlık ocağında sonuç aynı gün çıkıyor normalde ben 1 gün sonra doktoruma gittim enabıza düştüyse bakalım dedi düşmemiş göremedik. Daha sonra düştü
1Annex MihrimahVeAnnesiii yanlışınız var devletteki sonuçların hepsini özelde ki doktor görüntüleyebilir
SerraveAnnesii Ben özelde yaptırıp devleteki doktoruma sonucu götürdüm 😀 gittiğim devlet hastanesinde ikili tarama yapılmıyor🥲
Sinemmmasya Ozge Bende şimdi hastaneyi aradım sekreter doktora sordu hayır göremiyoruz hangi hastane de test yapıldıysa sonucu ordan almalı demiş. Kaldık yine devlete
MihrimahVeAnnesiii 1Annex Göremiyor hanımefendi. Özel de kullanılan sistem farklı devlette ki farklı . Sonucunu alır gider özelde ki doktora gösterirsin o ayrı. Ama gittim hadi sistemden sonucuma bakar mısınız diye birşey yok
MihrimahVeAnnesiii Hanifedurmus bebislerimi_buyutuyorum Görülmüyor kızlar. Sonucunuzu alıp giderseniz bakar o kadar. Bahsedilen ikili test rapor çıkartılan bir test e nabıza rapor değil kan değerleri düşer o da bir işe yaramaz rapor lazım . Raporu da testi hangi hastanede verdiysen ordan alırsın
bebislerimi_buyutuyorum Sinemmmasya bence her doktor senin e-nabiz sitene yüklenen bütün sonuçları görebilir
1Annex MihrimahVeAnnesiii ay ben gittiğimde baktılar valla size öyle denk gelmiştir bilmedim. Hatta ben demeden kendi dedi biri dur bakim sonucuna diye sonra güzel dedi gönderdi
Pembekurdele MihrimahVeAnnesiii aynen dediginiz gibi e nabizda ikili test diye sonuc yaziyor ama dosya acilmiyor dosya ektedir falan yazsada acilmiyor ancak hastaneden alabilirler sonucu
Sinemmmasya Kafam çok karıştı şimdi görüntüleyebilir diyenler var ama hastane göremiyoruz dedi yapacak bişey yok 🤷♀️ devlet hastanesi de sabahtan gelen hastalardan 5 tanesine ayaktan sıra vermiş gerisi full randevulu hastaymış 😏