Gzm23 Zeyzey1014 kız olumlu düşün bende panik oldum niye oluşmadı falan çevrem sakinleşitirdi beni gönülünü ferah tut
FatmaAkdemirErdoan ozgurum10 anladım sağlıkla kucağınıza almak nasip olsun inşallah darısı bize o günlere
Tgba_010 ozgurum10 canım strese sokma kendini bende 5 haftalıktım gittm kese gözkmedi 10 gün sonra gttm kese yeni oluşuyordu gec dollenme dedi keseyi gördgnde 5 haftayla uyumlu dedi. 2 hafta sonrada kalp atışı için gittm cok şükür duydum şuan 20 haftalıyız sürekli araştırma ben sürekli araştırıyordm aceba boş gebelikmi felan diye ama sen yapma biliyorm beklemek zor ama stresde cok etkiliyor.
el1fff Tgba_010 bende aynı durumdayım ama beta testlerim düzensiz sizin nasıldı testleriniz acaba bende çok tedirginim şu an 😢
Alyabebekkkk ozgurum10 evet canm bende 5 haftalık gitmiştim görülmemişti 6. Hafta da görüldü doktorum ya geç döllenme dedi veyatta rahmin biraz ters ondan da görülmemiş olabilir dedi.İçini ferah tut 😚
Tgba_010 el1fff yani benmki tam iki katı yükseliyordu 160, 325,650 bu şekldeydi sonra gerek görmedi doktor ölcmeye. Ama bir tanıdıgmn da beta düzensizdi doktor dış gebelik olabilir demşti hic beklemiyordu oluşmasını sonra oluştu kalp atışıda duydular.
Tombikis96 ozgurum10 canım aynısını bana da söyledi doktor tabi keseyi gördü ama bebek göremedi 11 şubatta gitmiştim en son..Belki boş gebelik olabilir belkide sağlıklı oluşacaktır dedi bilemeyiz dedi 1-2 hafta sonra tekrar gel demişti bende pazartesiyi bekliyorum ve her günüm bu tür konuları araştırmakla geçiyor 🤲🏻rabbim ne verirse hayırlısını verir inşallah görürüz bebişleri
Ebru_klcc ozgurum10 benimde 1 hafta geride olmuştu geç döllenmeden kaynaklı 6.5 ken duyduk kapl atışını da bebegıde gördük içinizi hep ferah tutuuunn🌸
ozgurum10 Ebru_klcc benim anlamadığım şey bu hafta gözükmeyen bebek haftaya hem gözüküp hem kalp atışı nasil duyulur Yani 1 hafta da bu bebek herseyi tamamlayıp nasil gözükür belli bi süreç gerekmez mi kalbinin oluşup bizim duymamız 1 haftada nasıl hersey belli olucak ?
ZMG65 Ebru_klcc kalp atışını ogün duydunmu bende 6+6 yeni güne göre kontrolüm var daha önce erken gitmiştim gorememistim nasl oldu banada anlatrmsin
Ebru_klcc ozgurum10 zaten gittıgınızde tırnak ucunuz kadar küçük oluyor sonra dedim ki Allahım sana şükürler olsun can verdi küçükcük bir et parçası kadar dı
incitanem94 ozgurum10 insan hayret ediyor ama bebekte kalp atışı da oluşuyor. Bende 6+5 filandı gittiğimde boş kese vardı anca 5 haftalık dedi. 8 gün sonra gittim hem bebişi gördük hem de kalp atışını duyduk. Adet tarihimi 10 gün ileri çekti o şekilde devam ediyorum.
Ebru_klcc ZMG65 duydum duydum bende 6.5 te duydum bende senin gibi korkmuştum korkma bebegı görünce zaten kalbini de duyduk çok şükğr seninde öyle olucak takma fazla