ozgurum10 sordum 1 haftaya oluşur mu diye. Neden oluşmasın oluşur dedi. Olumsuz düşünme dedi. Bir sürü kan tahlili ve idrar tahlili istedi.
Ama gittiğim doktor hep olumlu konuşan bir doktor.
Görümcemle konuştum, gayet normal bir süreç dedi. Kesen oluşmuş, zamanla bebek de oluşacak dedi. 1-2 haftaya görürsünüz dedi.
Yani herkes büyük ihtimal bu yollardan geçiyor. Bende olumlu düşünmek istiyorum ama merak da ediyorum.