Çevrenizde içen biri yoksa bırakmak daha kolay oluyor.İlk zamanlar eşim yanımda idi balkonda içip gelirdi kokusu bile cazip geliyordu şuan içen biri yok markete gittiğimde sigara almamak için onun yerine abur cubur alıp tatmin ederdim kendimi zamanla mide bulantısı derken bırakıyor insan.Ama hala canım çekiyor mu evet çekiyor 😅