Krdlnnnnnnnn Liseden beri içiyordum.Hamilelik planladığım günden itibaren bıraktım,düşünmeyin ve sigara içen kişilerle görüşmeyin bi süre sonra zaten insanın canı istemiyor internetten bebeğinize zararlarını okursanız insan zaten vicdanen görmek bile istemiyor..