Merhabalar. 5+3 haftalık hamileyim. Bugün doktor kontrolüm vardı. Kese göründü. Kalp atışı için 15 gun sonra çağırdı. 2. Gebeliğim bu arada. Doktor ilk 3 ay ilişkiyi yasakladı. Evi silip süpürme. Ağır da kaldırma dedi. Kanaman falan olursa da en yakin acile git dedi. Neden böyle birşey söyledi. Bir sıkıntı mi var acaba. Kizimda 7 haftalık hamileyken gitmiştim hic böyle birşey den bahsetmemisti. Uzuldum acikcasi. Böyle demesi normal mi acaba