Hulyaaaaa75 Sana şimdi bazi sabahlar hamile degilmissin gibi gelicek bebek bi yeremi gitti diye düşünceksin biraz paranoyakca ama hepimiz yasamisizdir bunu. Bebegin hareketlerini 20 haftadan once hissedemezsin canım belki cok.zayiflar hissedebilir hatta 20 de bile hissetmesende endise etmemelisin