EsilaMiracAyazEren_Moms Eslem_1 Hiç bişey olmaz arkadaşım korkma. Bende klozet taraftarı pek değilim. Evde ikiside var ama ben alaturkayı tercih ediyorum temizlik açısından. Kimsenin bişesi bi yere değmiyor açıkça söylemek gerekirse. Bende 30+5 günlük hamileyim çok rahat oturup yapıyorum yani klozete oturup mikrop kapma riskinden daha az risklidir bence alaturka tuvalet..
Eslem_1 EsilaMiracAyazEren_Moms aslında sadece benim kullanacağım bana özel de klozet var evde iki kişiyiz zAten de yine de kullanmamak için elimden geleni yapacağım 🌸 evet temizlik açısından yüzde yüz alaturka iyi zaten
Eslem_1 Gebehanim bulursunuz inşallah siz normalde de hep mi klozet kullanıyordunuz?ya da sıkıntı mı oldu ki özellikle klozet arıyorsunuz? 🌸 Yani alaturka tuvalette bağırsakların tam boşaldığını ve normal doğum için etkili olduğunu okumuştum o yüzden onu tavsiye ediyorlar genelde 🌸
kayraninannesii Eslem_1 28 haftalık hamileyim alaturka tuvalet kullanıyorum klozet oldum olası sevmem o yüzden doğuma kadar cok zorlanmazsam kullanmayacağım eskiden klozet mi varmış 😀
Gebehanim Eslem_1 Aslında ben namaz da kılıyorum taharet(temizlik) için alaturka en iyisi Klozeti midem almıyor bile eşim ve ben kullanacağımız için sadece içim rahat Hatta o bile nefret ediyor klozetten Ama ciddi bir rahatsızlık veriyor otururken ve tasinacagimiz yerde de mecburi sadece klozet var Öyle yani keşke ikiside olan bir ev olsaydı ama maalesef Elbette doğru bağırsakların iyi çalışmasını sağlayan bir pozisyon alaturka Şimdi klozette bile ayak altına yükseklik basamak koyuyorlar dizler karna çekilsin diye aynı alaturka gibi oluyo zaten öyle de
Eslem_1 kayraninannesii aynen ben de ileriki haftalarda inşallah rahatlıkla kullanırım diye düşünüyorum genel olarak kimse sıkıntı yaşamamış ama rahatladım 🌸🤗 doktoruma da bi sorarım olmazsa
hunilimom Eslem_1 ayy bilirim bilmem ki bazen kabiz olurdum ayy zaten çok oturmamak gerekiyor ayaklar uyuşmasın DİE
Miracinannesi_52 Eslem_1 ben alaturkaya gittiğimde kasıklarımı tekmeliyor ayakları sıkışıyor heralde beyfendinin 😂
Eslem_1 Miracinannesi_52 evet dün ben de ilk defa tuvalette hareketini hissettim ve acaba rahatsız mı oldu yerini mi daralttım diye düşündüm 🌸🤦🏻♀️
zennure-45B Miracinannesi_52 yaaa dün akşam bende yaşadım 😁😁 ayni tekme atıp durdu kız kalkincada hafif ağrı giriyo ama geçti daha sonrasinda
Eslem_1 Gebehanim o basamakları nerden bulabiliriz acaba? 😊doktoruma şimdi sordum da klozet önerdi çok rahatsız olursam klozete giderim artık napayım normalde ben de namaz açısından düşündüm de ama namaz olmasa bile orda ben temizliğimi tam anlamıyla yapamıyorum ve vücuda da zarar tabi kullanırsam direkt duşa girerim temizlik için 😅
Lulikli Eslem_1 eskiden klozet yokmuş canım herkes alaturka kullanıyormuş hiç sıkıntı olmaz ama benim şahsen dizlerim titriyor eğilip kalkarken 37+0ım. Oturduğum yerden kalkarken bile dizlerim ağrıyor. Allahtan evde klozet var yoksa mahvolurmuşum 🤷🏼♀️ O yüzden ileri haftalarda klozet belki bu yüzden tercih seçeneği olabilir.
Eslem_1 Lulikli sumelegi şimdi doktordan geliyorum da direkt klozet önerdi ben de şaşırdım sorun olmaz diyecek sanıyordum 😅 ıkınmayı tetikliyor vs demişti sanırım alaturka için de.. Aşırı zorlanırsam kullanırım ama daha 21. Haftadan klozete de geçmek istemiyorum 🤢 baby22_ evet hala var hatta biz evi yeni almıştık 3 klozet bir alaturka tuvalet var iyi ki de var ben de klozeti hiç rahat kullanamıyorum temizlik açısından ☺️
baby22_ Eslem_1 alaturka tuvalet kaldımı ki ya bu devirde evlerde. Ben sadece uzun yol dinlenme tesislerinde falan var sanıyodum
sumelegi Eslem_1 klozeti tavsiye etmemelerin sebebi oturuş pozisyonu. Kabızlık yaptıpı için. Dediği. Gibi basamak alırsan bu sorun ortadan kalkar.:)
sumelegi Eslem_1 googla yazarsan canım klozet taburesi diye çıkıyor ( ben bauhaus’dan almıştım 40 küsür tl). Abdest konusundada kendine vesvese yapma her tuvaletten sonra duşa girmen sana zahmet olcak:/ klozettede temizliğini rahatça yapabilirsin inşallah
Gebehanim Eslem_1 cevap vermiş arkadaş ben hiç kullanmadim onu sadece biliyorum kullanıldığını yeni evimde ihtiyaç olursa bende alırım canim
Lulikli Eslem_1 bilemiyorum olabilir, doktorunuz söylemiş zaten klozet olsun diye ben zaten klozet kullanıyorum sizin sağlık durumunuz iyiyse eğilip kalkarken sorun yaşamıyorsanız, ıkınmıyorsanız da bence sıkıntı yok alaturka tuvaletin 😊
Aselsevde Eslem_1 klozet e gidiyorum hatta geçen annemlerde kaldım bı gece orda klozet yok afedersin taharet alırken aşırı zorlandım comeledim 😏
Eslem_1 Aselsevde kaç haftalıksınız evet ilerleyen haftalarda zor olur alaturkada da temizlik yapmak sanırım 🌸