Meri3220 ben bugün doktoruma da soracağım muhtemelen bi şey olmaz diyecektir ama özellikle 25. Haftadan sonra yine çok zorlanırsam artık klozete geçeceğim ya hiç de sevmiyorum ama napayım el mahkum 🤢🤦🏻♀️😀 ama şunu da düşünüyorum yatarken de mesela sola ya da sağa yattığımızda da geceleri farkında olmadan ister istemez karnımıza baskı uyguluyoruz bir şey olacak olsa o zamanda olur diye de düşündüm 🤷🏻♀️Bütün gece üstüne yatıyoruz sonuçta