Pkmezbal Yada bozarsa ne kadar bir tahribat söz konusu olur? Doktor dikişleri nasıl attırılmalı kimisi içten dik diyor kimisi dıştan bu muhabbet ne kadar doğru? Bilen tecrübeli annelerimiz varsa ? 🙏🏻🥰
starmom Pkmezbal bende bu durumdan çok korkuyorum tamamen eski halini almazsa diye bebeğin iri olduğu durumlarda doğum zorlu geçtiğinde kendini eski hali gibi toplayamıyor ve cerrahi müdahale gerektiriyormuş çok güzel bir post olmuş lütfen tecrübeli anneler bizi aydınlatın 😊 2-3 normal doğum yapmış anneler var mıdır aramızda
Snnrkrk Pkmezbal ben bi yerde okumuştum doğumdan sonra hemen eski haline geliyor diye dikiş konusunda bilgim yok bekleyeyim bende 🌸
Yaseminf Pkmezbal ben de çok merak ediyorum takipte kalayım. Ben de şöyle duydum kesi olması ve kesinin düzgün dikilmemesi sonucu eski halini almiyormus hatta cinsellik bile eski gibi olmayanlar varmış dikiş olmayanlar e ya düzgün dikiş atılanlar eski haline illaki dönüyormuş ne kadar doğru bilemiyorum sırf bu nedenle normal doğumdan soğudum sonuçta sırf normal doğum sağlıklı diye cinsel hayatımın mahfolmasini istemem bir ömür.
SutlacimiYedimmiBen starmom ben iki vajinal dogum yaptım ikinciside 4.110 gr dogdu . Bu konuda cok ciddiyimki ilk dogumum göre daha cabuk toparlandim 5dikisim vardı 9 ay olldu dogum yapali ve halâ ilişki esnasinda canim acir genisleme yok yani.
Kasev Yaseminf bende böyle duymuştum ve seninle aynı fikirdeyim. Yine de tecrübeli annelerden duyalım bide
tugce_genc45 Yaseminf aynen ya bende tam olarak bunu diyorum 🥺Bi bilgisi olan varsa yazsa çok iyi olcak
starmom Cinsel birliktelik konusunda eski haline dönülüyor mu bi fark var mı afedersiniz bir genişlik zevk almama ya da az alma durumu
SutlacimiYedimmiBen starmom benim 4.110 gr dogdu ikinci dogumumdu hâlâ canım acır ilsikide genişleme yok
elifkrs Pkmezbal ben 2 sene önce normal doğum yaptım eşime de sorduğumda eskisi gibi olduğunu söyledi benim açimdan da normal di :)
mutluaile11 tugce_genc45 almanyada yaptım canım ben inan doktor nasıl dikiş attı icten mi distanmi Bilmiyorum bile o an spontane oldu sormadimda😀
tugce_genc45 Pkmezbal bilmiyprum bende sırf bu yüzden normal doğumdan soğudum ama kesilen yer bence içten de dıştan da dikilmeli ki kendini toplasın sadece dıştan dikilse içte Bi genişlik olur bence her iki yerden de dikilmeli diye düşünüyorum bizim için en hayırlısı olsun ya 🥺
fatma_dilek İlk doğumumda iç dış dikişimn çoktu genişlemişti iyileşmesinde geç oldu ikinci doğumumda güzel dikti galiba eski haline aldı hatta eski dikişi sordu kim yaptı diye doktor ama eski hali gibi bire bir olmuyo bence üçüncü olunca nolur bilmem artık
CansuDRY SutlacimiYedimmiBen Aslında vajina içinde bir miktar genişleme oluyor. Canınızın acıma sebebi dikişler yüzünden vajina girişinin daralması. Dikiş atıldığı için vajina girişi eski halimizden bile daha sıkı oluyor.
tugce_genc45 CansuDRY ama işte vajina içi önemli ne diyim bu konuyu çok takıyorum kafaya ama artık takamıycam kafam çok karışık rabbim hakkımızda en hayırlısını nasip eder inşallah evlatlarımızı sağ salim kucağımıza alırız. 🤲
SutlacimiYedimmiBen CansuDRY ilişki sırasında agri oluyor basında olup sonrasi geçmiyor o yuzden giristeki darliktan dolayi agri oluyor denilemez vajina kendini illaki toparlıyor 9ay oldu doğum yapalı genişleme vs olsa hissederdim