Ayyccaa Zeyyyn baya uyumuşsun sen de şampiyon 😅 ya ne tuhaf her şeyin zoru anneye uyku yok dünek yok ama babalar öyle mi yatar kaygısızca ne güzel
Zeyyyn Ayyccaa 🤣 şuanda bile babacı bütün herşeyi çeken benim 7 24 işhayatımız devam eşime kalsa evde yatym 🤣 tek dinlendim yer uyku oda zaten az uyuyorum 🤣
Ayyccaa Kasev yok anacım fazlasında gözüm yok 🥸çok geriliyorum ben yeğenlerimi uykusuzluktan dem vuran yengemle ablamı gördükçe bir de uyku kaçınca uyu uyu şimdi uyuman gerek sonrası fena diye iknaya çalışıyorum kendimi 🙂
Kasev Ayyccaa bende uyku aşığıyım normalde ama bu bebeler bizi daha ne hallere sokar bilemiyorum valla. Gerçi benim son 1 aydır böyle dengem şaştı ilk aylar çok iyiydi düzenim
Zeyyyn Ayyccaa deme öyle her gece kül kedisi gibi saat 12yi vurunca benlm kız uyanır 1 2 3 artık kaçta uyursa 🤣 vırı bıdı konuşur güler oynar 5 aylık hiç şaşmadı. Ne zaman uyur gece bilmem
Ayyccaa Zeyyyn maşallah yerim onu Allah bağışlasın sevimliler de insan bişey diyemiyor yoksa biri dürtüp uyandıracak acıktım diyecek valla ağzının üstüne şamarı yapıştırırız ama bebiş öyle mi 😍🥰